piątek, 7 grudnia 2012

Szablą, koniem i rajtarem - uzupełnienie

Jak już informowałem, dzisiaj trafił do Empików nowy numer magazyny 'Szabla i Koń', w którym znalazł się mój artykuł o rajtarii w służbie Rzplitej 1600-1635. Jako że dzięki uprzejmości Redakcji (pozdrawiam!) otrzymałem do wglądu swój artykuł w wersji w jakiej znalazł się w magazynie, chciałbym sprostować jedną drobną rzecz. Przy składaniu tekstu wszystkie cytaty, zaznaczone przeze mnie kursywą, zostały zmienione na zwykłą czcionkę. Więc jeżeli niektóre zdania brzmią jakbym walił głową w klawiaturę i nie znał polskiej składni to niechybny znak, że jest tam cytat z epoki :) Mam nadzieję, że nie popsuje to nikomu przyjemności z lektury - zresztą zawsze można nacieszyć oko ilustracjami, zwłaszcza z Jarkiem i Bonzai w rolach głównych!

1 komentarz:

  1. Salve,
    Reiter siedzi bardzo niehistorycznie, niestety siodlo et rzad konski ma niehistoryczne- inaczej fotka bylaby ciekawa rekonstrukcja reiter'a lub arkabuzera z II polowy XVI wieku

    OdpowiedzUsuń