środa, 16 sierpnia 2017

Malarze znani i nieznani - cz. LXXXIII


Kilka lat temu wspominałem na blogu o słynnym albumie kostiumów autorstwa Lamberta de Vos. W owym czasie nie udało mi się znaleźć zdigitalizowanej kopii tego przepięknego dzieła, jednak latka lecą i sytuacja uległa zmianie. Teraz znalazłem ją już bowiem na dwóch stronach:
- biblioteka w Bremie, posiadająca oryginalne wydanie, opublikowała wersję online tutaj
- w formie pokazu slajdów można ją z kolei podziwiać na stronie ateńskiej biblioteki Gennadiusa. Należy kliknąć tutaj, a potem z menu w górnym lewym rogu wybrać odpowiednią książkę
Polecam, bo też album ten jest naprawdę śliczny. Co ciekawe, znalazłem także w sieci jego bardzo specyficzną kopię. Ale o tym już jutro...

2 komentarze:

  1. Wybacz, że mój komentarz nie odnosi się do Twojego posta.
    Poszukuję danych dotyczących sił biorących udział w wojnie Jom Kippur. Czytałem Twoje wypowiedzi na forum Strategii, sporo mi pomogły. O ile siły IDF, Syrii i Egiptu są raczej w miarę dobrze opisane (oczywiście biorę pod uwagę opcję celowej dezinformacji), o tyle o jednostkach sojuszniczych nie mam prawie nic (poza wymienieniem). Miałbyś chęć i możliwość mi pomóc? Mój mail psborsuk@o2.pl. Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę żebym był w stanie pomóc, od lat nie siedzę w tym klimacie.

      Usuń